انجمن صنفی کارفرمائی پیمانکاران و شرکت های ساختمانی، تاسیساتی و تجهیزاتی استان تهران

 

 

مراحل ثبت نام :

مرحله اول ) ثبت نام اینترنتی در سامانه :

الف) جهت انتقال به سامانه ثبت نام اخذ صلاحیت ایمنی پیمانکاران روی کلمه ثبت نام  کلیک کنید .  لطفا پیش از ورود  خواهشمند است راهنمای ثبت نام سامانه را با دقت مطالعه نمایید .

در صفحه باز شده کادر سمت چپ ( کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران ) را انتخاب کنید.

http://ask-ir.com/uploads/Untitled-2(1).jpg

 

 

 

 

پیمانکار محترم در صورتیکه برای اولین بار اقدام به تشکیل پرونده صلاحیت ایمنی پیمانکاری نموده اید در کادرباز شده  بر روی گزینه تا حالا ثبت نام نکرده اید؟ کلیک کرده واقدام به ایجاد کد کاربری و گذر واژه نمایید. بدین منظور در قسمت کد کاربری شماره موبایل خود را که مشتمل بر 11 رقم می باشد وارد نموده و در قسمت گذرواژه به دلخواه خود گذر واژه با حداقل شش حرف یا عدد انتخاب نمایید.

http://ask-ir.com/uploads/Untitled-3(1).jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ب) پس از ثبت نام شما وارد صفحه پروفایل شده که مشتمل بر11 باکس فعال و 2 باکس غیرفعال می باشد ضمنا 5 باکس از 11 باکس فعال ستاره دار بوده که می بایست شما تمام اطلاعات خواسته شده را جواب دهید.لازم به ذکر است در صفحه پروفایل می بایست کیبورد کامپیوتر به حالت فارسی تبدیل گردد(alt+shift)و بر روی هر باکس فقط یکبار کلیک شود.

شما موظف به پر کردن تمام موارد زیر می باشید:

1.مشخصات پیمانکار: در این باکس دو حالت حقیقی و حقوقی وجود دارد که بسته به ماهیت پیمانکار ثبت نام کننده می تواند حالت مورد نظر را انتخاب و بر اساس سئوالات مطرح جواب و اطلاعات لازم را تکمیل نماید .در حالت شخص حقوقی ثبت نام کننده می بایست اسامی تمامی اعضاء هیئت مدیره بطور کامل وارد و اضافه گردد در هر پنجره اسم یک نفر وارد و به محض ثبت کردن پنجره دیگر برای وارد کردن اسامی نفرات بعدی باز می گردد .همچنین موضوع اساسنامه بر اساس موارد مندرج در آن می بایست درقسمت مربوطه بطورکامل وارد گردد.ضمنا موضوع تمام قراردادهای سه سال اخیر با ذکر دستگاه اجرایی در محل مورد نظر تکمیل شود .در قسمت پیمانکاران فرعی می بایست حتماً بر اساس حقوقی و حقیقی بودن پیمانکار فرعی نام و نام خانوادگی شخص حقیقی یا نام شرکت حقوقی تکمیل گردد .در قسمت نام ونام خانوادگی نماینده ایمنی شرکت حتما نام و نام خانوادگی مسئول ایمنی ذیصلاح به همراه شماره تماس ایشان درج گردد .

2.مشخصات دفتر: لطفا جهت انجام امور و بررسی پرونده از طرف این انجمن در انتخاب دفتر مرکزی دقت کرده و گزینه انجمن صنفی کارفرمائی پیمانکاران و شرکت های ساختمانی و تاسیساتی و تجهیزاتی استان تهران را انتخاب کنید.

3.وضعیت گواهی: در این قسمت اطلاعات صلاحیت ها و گواهینامه های شرکت پیمانکار که مشتمل برصلاحیت پیمانکاری ،صلاحیت ایمنی پیمانکاری و گواهینامه آموزش ایمنی پیمانکاری می باشد می بایست بطور دقیق وارد گردد.

4.سوابق فعالیتبا توجه به فعالیت و قرار دادهای شرکت پیمانکاری در سه سال گذشته ثبت نام کننده می بایست سوابق خود را بطور مجزا وارد نموده و پس از ثبت و وجود سایر سوابق در پنجره ای که بطور خودکار مجددا باز می گردد سایر سوابق اضافه و ثبت گردد.

5.حوادث:در این قسمت دوحالت بله و خیر وجود دارد که در صورت وجود حوادثی در مدت زمان فعالیت پیمانکار می بایست کلیه جزئیات و سئوالات بطور کامل پاسخ داده شود ضمنا در خصوص گزارش بازرس نیز متن مندرج درگزارش بازرس کار مربوط به آن حادثه حتما نوشته شود.

6.سایر شرکت هادر صورتی که مدیر عامل یا سایر اعضاء هیئت مدیره در شرکتهایی غیر شرکت ثبت نام کننده دارای سمت باشند می بایست نام و نام خانوادگی و سایر اطلاعات آنها درج گردد.

7.تغییر گذرواژه: در صورت تمایل ثبت نام کننده رمز عبور یا گذر واژه را می تواند در این قسمت تغییر دهد.

8.اسکن مدارکدر این قسمت بر اساس حقیقی و یا حقوقی بودن شرکت پیمانکار مدارکی جهت ارسال میبایست توسط ثبت نام کننده و حجم200کیلوبایت اسکن ،انتخاب و آپلود گردد.

9.ارسال مدارکپس از تکمیل کلیه باکس ها و مطمئن شدن از مطالب و مدارک خواسته شده ثبت نام کننده می تواند نسبت به ارسال مدارک اقدام نماید.

10.ثبت اعتراض:در صورتی که بنابه دلایلی پرونده شرکت پیمانکاری مردود و مورد تایید به منظور اخذ صلاحیت پیمانکاری واقع نگردد پیمانکار می تواند در این قسمت نسبت به مورد پیش آمده ظرف مدت15روز از زمان ابلاغ اعتراض نماید.

11.بازرسی مجدددر این حالت پیمانکار می تواند نسبت به گزارش عدم تایید بازرس کار برای بازرسی مجدد اقدام لازم را لحاظ نماید.

توجه :کلیه پیگیری ها و روند کنترل پرونده از طریق این سامانه و تنها با وارد کردن کد کاربری و رمز عبور برای کلیه ثبت نام کنندگان امکانپذیر می باشد. ضمنا در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره تماس88288596 داخلی 4 بنام انجمن صنفی کارفرمائی پیمانکاران و شرکت های ساختمانی و تاسیساتی و تجهیزاتی استان تهران تماس حاصل فرمایید.

پس از تکمیل ثبت نام جهت اخذ تاییدیه اینترنتی از کانون با شمارهای 88288596 و 97 داخلی  4 تماس حاصل فرمایید.

ج) واریز مبلغ 1.100.000ريال از  طریق یکی از روش های ذیل:

شماره حساب

2168100133315003

شبا

320570021681013331500103 IR

 

 

 

 

 

 

نزد بانک پاسارگاد به نام  انجمن‌ صنفی انجمن صنفی کارفرمائی پیمانکاران و شرکت های ساختمانی و تاسیساتی و تجهیزاتی استان تهران جهت تشکیل پرونده موضوع ماده 9 تبصره بند 3 دستورالعمل آئین‌نامه ایمنی پیمانکاری مصوب 28/12/1390

پس از پرداخت هزینه ها حتماً فیش های پرداختی را به واحد صلاحیت ایمنی انجمن ارسال نمایید

مرحله دوم ) ارائه مدارک ذیل به انجمن به صورت فیزیکی 

  الف ) فرم های مربوطه را از قسمت فرم های  مرتبط با درخواست تعیین صلاحیت ایمنی پیمانکاری دانلود نموده و پس از تکمیل بر روی سربرگ شرکت به همراه مدارک ذیل به دفتر انجمن ارائه نمایید
ب) ارائه گواهی نامه آموزش ایمنی کارفرمایان،کارگران
     * تبصره 1 :
    
در صورت عدم وجود گواهي نامه آموزش ايمني "کارفرمايي" ارائه کپی و اسکن مدارک ذيل مربوط به شرکت کننده درکلاس آموزشي الزامياست :

1. ارائه اصل فیش واریزی هزینه دوره به مبلغ  1.250.000ريال به ازای هر نفر به شماره حساب انجمن صنفی کارفرمائی پیمانکاران و شرکت های ساختمانی و تاسیساتی و تجهیزاتی استان تهران.( قبل از واریز مبالغ حتما با انجمن صنفی 97-88288596 داخلی 4 تماس بگیرید . هماهنگ کنید)

2. ارائه معرفی نامه (مندرج در بند الف)

3. ارائه فرم ثبت نام دوره اموزشی (مندرج در بند الف)

4. یک عدد عکس 3*4

5. ارائه کپی کارت ملی (پشت و رو) و شناسنامه

6. ارائه آخرین مدرک تحصیلی

     * تبصره 2:
     
در صورت عدم وجود گواهی نامه آموزش ایمنی " کارگری" ارائه مدارک ذیل مربوط به شرکت کننده درکلاس آموزشی الزامی است :
1. ارائه اصل فیش واریزی هزینه دوره به مبلغ 350.000 ريال به ازای هر نفر به شماره حساب انجمن‌های صنفی کارفرمائی پیمانکاران و شرکت های ساختمانی و تاسیساتی و تجهیزاتی استان تهران.( قبل از واریز مبالغ حتما با انجمن صنفی 97-88288596 داخلی 4 تماس بگیرید . هماهنگ کنید) 

2. ارائه معرفی نامه (مندرج در بند الف)

3. ارائه فایل اکسل نفرات کارگری


توجه:.

*از آنجاکه مبالغ واریزی جهت تشکیل پرونده و دوره‌های آموزشی به هیچ وجه قابل استرداد نمی‌باشد، لذا خواهشمند است قبل از پرداخت حتماً از شرایط و ضوابط اطلاع کامل بدست آورید

 

دانلود